(KOSMOS)

 

Čude me ljubitelji starih predmeta;

Pa i taj parni mlin i drndavi razboj, itd.,

U svoje su vreme bili bezdušni vrhunac tehnologije!

 

Kada zabijete prst u balon a onda ga povučete!?

Reklo bi se da se ništa nije dogodilo balonu,

Amortizovao je defekt!

 

Tu je poenta: na kraju je rezultat uvek nula –

Ali ja evo ispisah stihove!

Komedija je odigrana!

 

Hteo sam reći nešto o nabijanju prsta u balon,

Hteo sam reći nešto o „eleastičnosti“

Na koju nailazi svaki ljudski napor.

 

Zar je moguće da je naša imaginacija samo to?

 

Nekoj slici se divimo,

Za momenat-dva misao leti, osećanja kipte,

A onda ipak kažemo da, da, to je samo slika,

Nanos boje na platnu,

Ili pikseli.

 

Zamislite kako milijardu ljudi

Poleće put Kosmosa

Da ga ispune svojim bolestima!

 

O, vidim samo propast!

 

Sada sam ovde i gledam.

Sve se radi rukom.

Pravim pokrete

Kao kada nešto sklanjate sa površine vode – –

 

Jedan, dva – –

 

Vinuti se u neki drugi svet,

Ostaviti  sebe tamo iza – –

 

Saplićem se o sebe,

Gde god da krenem.

